תפוס אותה כל עוד אתה יכול

הדור הראשון של המיאטה מתחיל להחשב באופן לא פורמלי כרכב אספנות בארץ. בארץ נמכרו כ-87 יחידות בין השנים 95-98 (ב-96 הופסק הייבוא לשנה) וכיום נעות על הכביש בין 40 ל-50 יחידות. ישנם מספר דגמים שיובאו באופן אישי לפני תחילת הייבוא הסדיר ב-95 ומספר יחידות זה אינו עולה על 10 (מספר משוער).

השנתון הראשון של המיאטה בארץ ישנה קידומת והוא יחל את העשור השלישי, דבר שיגרום לו להפוך על פי הגדרת משרד התחבורה לרכב מיושן אשר יצטרך לעבור שני טסטים בשנה עד שסטטוסו ישתנה לרכב אספנות באופן רשמי כשהדגם יתחיל את העשור הרביעי, קרי, 30 שנה.

שוק החלפים בארץ לדור הראשון דיי חלש ואם כבר מוצאים חלפים מקוריים, אז הם נמכרים במחירים גבוהים מאוד. לעומת זאת, אותו שוק של חלפים מקוריים בחו”ל, עדיין זמין ואחת האפשרויות הפופולריות ביותר היא לייבא את החלפים מחו”ל על ידי רכישה בחנויות וירטואליות. שוק האפטרמרקט בחו”ל מציע חלפים תואמים לחלפים המקוריים וגם חלפים משופרים והוא מאוד גדול.

עתידה של המיאטה בארץ והעולם הוא דיי ברור והמיאטה כמכוניות אספנות עתידית, הולכת לשמור על ערכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.