רעש מתכתי חריג

בחצי שנה האחרונה אני עד לרעש מתכתי חריג בעת עזיבת דוושה הגז. הרעש החריג מגיע כשהמנוע יורד ל-2000 סל”ד. אתמול עלינו על הבעיה וגילינו שהרעש מגיע מצנרת הפליטה. איתור מקור הרעש היה פשוט מאוד ולא לקח יותר מכמה שניות לאתר במדויק את מקור הרעש.

לצנרת הפליטה במיאטה יש כיסוי מתכתי שנועד להגן על הצנרת ולעזור בבידוד חום. במשך השנים הריתוך של הכיסוי אל הצנרת מתפרק וגורם לכיסוי לרקוד על הצנרת ולגרום לרעש מתכתי. כשלחצתי גז ועזבתי ובו זמנית חברי החזיק את הכיסוי ומנע ממנו לרקוד, הרעש הפסיק לחלוטין.

אצלי הצינור שדורש טיפול שיכלול ריתוך, הוא הצינור שמחובר לסעפת הפליטה מצד אחד ולממיר קטליטי מהצד השני. בפעם הבאה שאתם עושים טיפול למיאטה שלכם, כדאי לזרוק מבט על צנרת הפליטה ואפילו לנסות להרגיש אם יש חלקי מתכת משוחררים.

צינור קדמי

צינור קדמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.